Trötta ögon

God morgon hurtbullar och alla som fortfarande sover..
Ta mig i brasan så trött jag är nu, helt sjukt obeskrivligt att man kan bli på detta vis. Känner hur ögonen bara vill sluta sig, huvudet som är tungt, väger nu närmare 50 kilo. Kroppen som bara suktar efter en varm och skön säng.
MEN idag kommer målaren och då ska möblerna vara borta ur både kök och vardagsrum. Så när jag kommer hem vid 8 tiden så sliter jag upp Maria ifrån sängen och då ska vi börja stöka med detta ävel. Jag kan inte annat än längta tills det är gjort. Målaren får böka på bäst tusan han vill idag för att jag ska sooooova, sova hela dagen om det är så.

När jag jobbar natt så vet jag knappt vilken dag det är, men onsdag va?
Lillördag och fest för hela svenska folket som vill ligga bakis på en torsdag..

Natti natt ifrån mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0