Renovering del 1

Det gick undan när Maria tog sig upp ur sängen, för nu är både vardagsrum och kök tomma. Ja förutom soffan då som vi inte får plats med i sovrummet pga. att alla andra saker står här inne. Så nu ligger jag som på prinsessan på ärten då vi la mina madrasser ovanpå Marias. Vi kommer att sova väldigt gott de närmsta nätterna tills allt är färdigt.

Vardagsrummet
Golv och väggar kommer bli vita och det ska bli väldigt skönt att slippa alla hål, det finns så många att det inte ens går att räkna dem. Sedan ska även den fula taklampan ner, för det lämnade idioten som bodde där innan kvar.
Hade det inte vart för honom så hade allt vart klart för längesedan..

Köket

Blir också vitt, och skåpluckorna likaså.

Men det kommer bli så fräscht. Sen ska hyllor upp och det kommer bli så himla himla bra. Längtar tills allt är klart.

 

Nu ligger jag inne i sovrummmet, ihop packad som en sill.. Men det är rätt mysigt ändå :)

Nu behöver jag lite sömn innan träning..

Är egentligen uppe för att målaren ska komma, men han dyker inte upp och nu är jag för trött för att orka hålla ögonen öppna mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0