Pust!

Gymmet idag gick grymt! Triceps och bröst fick sig en omgång.. Kan inte beskriva känslan hur det känns när jag är där, när jag blir starkare och starkare! När musklerna börjar krypa fram ur fläsket.. OTROLIGT! :D

Kom hem rätt sent, vid 20.15. Så bara att hoppa in i duschen och sedan laga middag.
Nu väntar jag på att få åka till jobbet.. Har köpt med mig lite godsaker, är ju ändå fredag och något måste jag ju få unna mig när jag har kört hårda träningspass hela veckan. Hoppas på att det är någonting bra att se på tv också. Nån film eller så..

Ska lägga mig och vila i 30 minuter nu. Sedan bege sig till bussen.
Hoppas ni får en underbar kväll mina vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0