Pling kl:7.30

Målaren är åter här och jag kan inte annat än tycka är det är jobbigt.. Han för ett sådant liv att det inte alls är kul, inte för fem öre! Nu kan vi inte stänga dörren in till vardagsrummet heller, men jag tog en o satte för iallfall så nu har han inte en lika stor insyn. TUR att Maria är ledig idag så att vi kan hitta på något iallfall, så jag slipper underhålla mig själv hela dagen :)

Annars är det tvättstugan som gäller för mig de kommande timmarna, kände att det var dags när det inte finns trosor att använda. Egentligen ska jag bestämma en dag i veckan som min tvättdag, men vem orkar ha rutiner när man är ung. Det kommer när du blir gammal och inte kan ta hand om dig själv, så nu passar jag på att vara så fri som jag bara kan ;)

Väntar på att få göra ett besök på vårdcentralen också, ska bli skönt att äntligen veta vad som är det stora felet på mig..

Just, äggmacka, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0