Mina Tatueringar

 

 

 

 

Min första tatuering gjorde jag för två år sedan ungefär. Är super nöjd över den eftersom jag själv bestämde hur den skulle se ut :) Gjorde den på mains ruin i Östersund och det var Moa som gjorde den. Rekomenderar verkligen den tatueraren och studion. Har vänner som gjort tatueringar där och som är super nöjd!

Den sitter fem cm ovanför haakakula på höger ben.

A:et står för ANDREAS, REAL LOVE, Äkta kärlek..

Min andra tautering gjorde jag några månader efter min första. Dessa kina tecken betyder tro, hopp och kärlek (hoppas jag) ;) Mamma hade ett halsband i guld med hjärtat, ankaret och korset och jag tyckte alltid det var så fint. Men jag ville inte tatuera in dessa symboler så valde istället att tatuera in kinesiska tecken.

Tatueraren heter Victor Svensson och jag tycker han gjorde ett fint jobb, utan utbildning o allt.. :)

Den sitter på vänster ben.

Detta var min trejde tatuering och vad vi nu ska säga om den är ett mysterium?! Vi satt helt enkelt hemma på storgatan en söndag och hade fruktansvärt tråkigt. Så jag o Victor kom på att jag skulle tatuera mig. Men vad skulle jag tatuera? Gick in på nätet och skulle söka och på något konstigt vis kom jag in på Nalle Puh.. Men ville inte ha gult och rött, kikade på nasse men rosa föll mig inte i smaken.. Men det gjorde tydligen Ior.. My Gaaad, vad tänkte jag med ? Det gjorde så ont och det blev inflamerat.. Aouch!

MEN, trots det så ångrar jag inte det. Kan bara känna att det var inödigt att förstöra mina fina ben med en ior.. Tatueringen sitter på vaden på höger ben. . haha! Det var även Victor som gjorde denna..

Min sista tatuering gjorde jag i Bangkok och den är jag fruktansvärt nöjd med! Gick in till en studio och förklarade precis hur jag ville ha mina liljor. JAg skulle komma tillbaka dagen efter för att se om jag gillade den. Han tog papperet där han ritat upp den och placerade den på min arm, axel och skulderblad, Jag var som förälskad!!!
I 6h satt jag och plågades, utan paus. Han bara körde på.. Men det var värt varje minut och sekund av smärta.

Den går alltså från överarmen upp på axeln och bak på skulderbladet, snyggt!
Varje blomma står för en person i min familj, jag har sex blommor och det är för Pappa, mamma, mina bröder Emil, Pontus, Hampus och Sonny! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0