Maaaaaaaaaaaat

Varför älskar jag mat? Om det inte vore för att det är äckligt och oattraktivt att vara fet så skulle jag lätt kunna bli det. Tjock som ja, som att jag kunde rulla fram. Om jag fick önska skulle jag vilja äta godis och chips varje dag. Men det går ju såklart inte! Nu unnar jag mig allt mer sällan godis, chips likaså.. Det jag däremot kan äta är popcorn och då poppar jag dem själv, eftersom det ska vara nyttigare!

Jag var så hungrig nu när jag kom hem ifrån jobbet att jag övervägde att stanna på pressbyrån för att köpa en varmkorv. Men jag höll mig och nu har jag ätit en god frukost!

Mätt och belåten ska jag ta och krypa ner i min säng för några timmars sömn.
Därefter väntar ett besök på SATS! Yeeeeha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0