Let´s dance final

Nu ligger jag i soffan och bara njuter av lugnet.. Har tänt ljus som luktar hur gott som helst.. Fick dem av bror i julklapp :) Har tagit på mig myskläder, ätit en god middag, det blev fläskfile som jag lyckades med hur bra som helst idag. Mästerkock!

Innan jag lagade mat så färgade jag håret, alltså det är ju inte riktigt sant att jag har börjat bli gråhårig vid 22 års ålder. Plus att det växer ut alldeles blont hår.. För det andra så ska jag göra mig ljushårig snart men det är ett stort projekt så tid och ork måste finnas för att det ska bli bra.

Let´s dance nu och final.. jag vet inte om jag håller på Frank eller Jessica, båda är så bra och har kämpat kanon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0