Hudkrämer

Sådär, en lång dusch och jag känner mig fräsch. Bäddat rent i sängen och smort in mig med min absoluta favorit kräm.. Oliv Naturell. Älskar deras produkter. De är fräscha och luktar otroligt gott. Smörjer in mig med denna varje kväll innan läggdags.. Mys!

Dock använder jag Forever Livings propolis creme, den är underbar! När jag kom hem ifrån thailand så var mitt ansikte en ren katastrof.. Men efter att ha använt denna i ett par månader så är min hy len och fin igen.. Rekomenderas verkligen och ni kan köpa den av mig..

Den är dryg och har räckt för mig i 4 månader nu, kom då ihåg att jag använder den varje kväll.

Vet också fler tjejer som använder den i ansiktet och är lika nöjd som jag :)

 

Om ni är intresserade av att prova så maila mig på: [email protected]

Skön kräm som återfuktar och vitaliserar torr och fnasig hud, både i ansiktet och på kroppen. Lämplig även för känslig hud. Tränger snabbt in i huden utan att kladda. Innehåller bl a Aloe vera, propolis, kamomill samt A- och E-vitamin. 113 g.
Skön kräm som återfuktar och vitaliserar torr och fnasig hud, både i ansiktet och på kroppen. Lämplig även för känslig hud. Tränger snabbt in i huden utan att kladda. Innehåller bl a Aloe vera, propolis, kamomill samt A- och E-vitamin. 113 g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0