Hittat hem - Spökena

Maria och jag har alltid haft med oss någonting där vi bott, saker har ramlat, flygit, det har skrammlat osv osv. Vi har hört lite i denna nya lägenheten men alltid så skyller vi bort sakerna som sker.

Men igår, fy fan! Stod och duschade så började ett halsband svajja kraftigt, halsbandet hängde på en krok på toalettdörren. Jag duschade säkert i 20 minuter och halsbandet hade inte slutat svinga sig fram o tillbaka när jag var klar. Jag tycker det är rätt facinderande!! Efteråt så tog jag tag i halsbandet för att se hur lång tid det skulle ta ifrån svajjande tills att det var helt still igen, och det tog som sagt inte många minuter..

Helt sjukt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0