Gosaker mitt i natta

Behövde verkligen sova ut tidigare idag eftersom utgången i lördags satte sina rejäla spår. Galet! Sov till 17.30, när jag sedan tittade på telefonen så hade jag sjutioåttahundra missade samtal, de flesta var ifrån Maria såklart :P
Ringde upp henne och det var tydligen dags att ge sig iväg på gymmet för träning. Så lite stressad blev jag allt eftersom jag kom på att dagen snart var slut. Ner till stan för att möta upp donnan på SATS.
Blev bröst och triceps idag.. + MAGE! Snart är det bikinidags vänner, hur redo är ni? ;)

Därefter åkte vi hem för att ta tag i städning och dyligt. Maria bjöd på middag, pyttipanna och det var verkligen inte igår jag åt det sist. Men det var gott.. :)

Satte mig sedan för att betala räkningarna, tänk att det är samma ångest månad efter månad men så snabbt de är betalda så känns det bra igen :)

Nu sitter jag på jobbet för att jobba min andra natt utav tre. Jag blir verkligen bortskämmd här med godsaker hela hela tiden. Idag fick jag detta fat med paj, kladdkaka, pirog och nånting mer som jag inte kan namnet på..

Detta är ju verkligen inte bra för mig egentligen, men vad tusan.. kör extra hårt imorgon istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0