Goooodnatittnatt

Äntligen ligger jag i min säng!! Var ovanligt pigg inatt och känner mig inte allt trött, snarare lite pömsig. Har ätit tacos till frukost?!? Ja, jag orkade inte ta fram något annat så tyckte det fungerade bra.. :D
Har gjort lite små ärenden nu på morgonen, ringt lite samtal osv. Jisses vad jag inte tycker om telefonköer och när jag väl kommer fram har jag nästan alltid kommit fel. Så då får de koppla om mig igen och telefonkön börjar igen.. Suck.. Diss åt telefonköer!

Tänkte sova ett par timmar nu för att sedan kliva upp för att direkt åka ner på gymmet och köra ett benpass.. Looking forward - NOT!.. Gillar inte benövningar, inte för fem öre..

Nä, nu kände jag att ögonen höll på att trilla ner ändå.. Så god natt vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0