;)

Var tvungen att gå och byta mina nya träningsbyxor innan träningen. Provade dem inte på stadium utan tog en strl som jag trodde skulle passa.. Den passade, men ja lite genomskinliga när jag böjde mig fram och det var ju det jag ville slippa.. Så gick och bytte till en strl större. Hoppas dom inte är genomskinliga nu för att då får jag göra en skönhetsoperation och skära bort lite av skinkorna.. :P

Blev då ett Zumba pass på 55 minuter, och jag börjar verkligen komma in i allt nu. Jag dansar riktigt bra och det är så roligt eftersom det var det sista jag trodde att jag skulle klara av :) Cred till mig!!
Efter zumban så blir jag så otroligt pepp på allt så jag körde 50 minuter i gymmet också.. bröst och biceps + mage.. Saliga blandningar här.. måste få hjälp av en PT och sätta ihop ett träningsprogram så jag får snabbare resultat. Om någon känner sig manad att hjälpa till så säg till, TACK :D

Efter träningen så gick jag till affären för att köpa lite frukt tills inatt. Jag förstår inte vad jag har för problem då det gäller att handla. Jag KAN inte bara KÖPA en sak.. Jag älskar när kylskåpet är full med massa gosaker..

Så det blev lite tacos till middag, såååå sååå sååååå gott!

Jag glömde tacokryddan, suck. Försökte krydda själv men det gick dååligt.. Jag har köttfärs, sallad, tomater, gurka, gul lök, banan, vitlökscremefresch, hot tacos sås. Gött! Köpte de minsta tortillia bröden och tog ett (ska ju egentligen inte äta det, men kände att jag hade tränat hårt så kunde unna mig det :)

 

Sen så har min och Marias väggtexter kommit, jippie! Så imorgon ska vi dona med dem och få dom på plats.
Ska även hämta hennes TV som jag tog sönder, hej då 4600 kr! Skit!! Sen hoppas jag att vi kan åka och storhandla på Ica Maxi och kanske ta ett besök på IKEA och RUSTA. Behövs inhandlas lite smått o gott.

Nu jobbar jag natt och har fem timmar kvar, tänkte låta tiden gå genom att titta på tre avsnitt av Big Brother.. :D

Hoppas ni sover gott änglar som djävular!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0