:)

 

 

 

Ja, eftersom denna förkylning eller vad det nu är jag bär på så innebär det att jag inte heller kan arbeta. Lilla gumman är infektionskänslig och jag vill inte vara den som smittar henne med något skit! Så i fredags besökte jag hälsocentralen och ska tillbaka dit imorgon. Noggranna undersökningar har / ska göras för nu orkar jag inte mer. Plus att det är en ekonomisk fråga också såklart.

Så helgen har varit avkopplande i goda vänners sälllskap. Maria kommer hem i fredags med en underbar matlåda som hon tagit ifrån hennes jobb. Rostbiff och massa massa gottigheter! Bra start på en fin fredag..
Gulle dig!

Gick ut på stan för att träffa lite folk och ha det trevligt!

Lördagen spenderades ute i det vackra vårvädret tillsammans med Maria, Jennifer och Malin. Vid två tiden begav vi oss till Palace för att avnjuta en shoppinglunch med gott vin och en  underbar räkmacka. Maria och jag blev visst sittandes där till kl: 20.00. Så trevligt hade vi, och planer om en idé har börjat smidas. Om det går i verket så kommer vi båda få göra det vi länge drömt om, så det är väl bara att köra all in ;)

 

 

 

 

Malin X 2

Maria & Jag

Glad efter några timmars sing star :D

 

Dagen idag har spenderats i soffan, tittandes på Big Brother :)

Ätit massa godsaker och bara myst, välbehövligt...

 

Nu ska jag sova, målaren kommer imorgon och jag hoppas han är klar till på onsdag.. vore skönt!

Natti natt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0