Beroende

Jag har ett beroende, någonting jag kan vakna till och känner att jag verkligen måste ha. Det är inte snus och det är inte alkohol eller knark. Det är någonting som finns på bondgårdar och i mitt kylskåp, svaret är ÄGG!
Haha, jag är beroende av ägg och jag äter det varje dag, en dag tänkte jag att jag kanske skulle börja med en ägg diet istället för Kissies barnmatsdiet. Ägg innehåller ju mycket som vi behöver så varför inte?
Hårdkokta ägg, löskokta ägg, omelett, vändstekta ägg, äta ägget preciis som det är, ja ni ser det finns ju flera olika möjligheter till att göra äggdieten speciell :D

Ja, och varflr skulle jag ha en äggdiet? Svaret är enkelt, enbart för att snart är det beach 22222200000000011111111..

Men undra hur det skulle se ut o te sig..

Nu har iallafall jag ätit frukost, äggmacka med fil, i filet har jag krossade linfrön och hela pumpakärnor.. mums!


Kommentarer
Postat av: Eva Blom

Å jag ser att du delat äggen på längden,"det blir ju mer vita då", var det nån som sa;)

2011-03-04 @ 08:45:32
Postat av: Malin Blom

haha, ja det var nog inte jag som sa det iallafall :P

2011-03-04 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0