över all förväntan

Vilken fantastisk dag jag har haft, verkligen!! Dagen på makeup studion började vid 13.00 tiden där jag mötte upp Jaenette som snart är färdig make up artist, där skulle hon göra två olika makeup på mig. Den ena kommer jag inte riktigt ihåg vad den kallades så det är väl lika bra att inte skriva nått istället för att skämma ut sig totalt :P

Detta var den första sminkningen.

Andra sminkningen blev en fest sminkning och även den sminkning som jag senare tog massa (förhoppningsvis) fina bilder i :) O dessa bilder kommer inom en snar framtid. Är iallafall jätte nöjd, och med en duktig make up artist som Jaenette och en duktig fotograf som Janne så kan det väl inte bli annat än bra! :)

 

Ser iallfall fram emot resultatet!

 

Nåväl en dag som blev över all förväntan.. UNDERBART!!! TACK J&J ;)


Kommentarer
Postat av: Janne Wiberg

Det kan inte bli annat än bra bilder med en sådan vacker modell. ;)

Jag har hittat en hel del bra bilder, men du ska få välja dina favoriter också.



Tack för en underbart rolig kväll.

Detta gör jag gärna om. :)

2011-06-21 @ 23:23:32
URL: http://fotojannes.blogg.se/
Postat av: Malin

Tusen tack - igen :) För dina fina komplimanger!! :D

Jag håller på att kika igenom dem, men jag har svårt att välja ut favoriterna.. Men det ger nog med sig snart! :)



Klart vi ska göra om detta, hur kul som helst!

Tack själv Janne!

2011-06-22 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0