Maaaaaaaaaaaaat!!!!!

Fy så  hungrig jag är nu! Sitter och vräker i mig mat, och det är inte en lögn alltså. Vet inte riktigt hur snabbt jag ska äta. Men, tog mig iallafall iväg på gymmet i eftermiddags. Kan säga att jag har aldrig svettats så mycet i hela mitt liv. Antar att det var mycket gifter som skulle ut ur kroppen. Sagt och gjort så avverkade jag 1 h o 20 min där och det kändes verkligen bra.

Tog mig en promenad hemmåt och stannade till på affären, mitt kylskåp var helt tomt och det var dags att fylla på det!

Så blev det tacos till middag, mums!

Nu är det dags att se på Lotta på Liseberg.. Får ju inte missa det ;)

 


Kommentarer
Postat av: Janne Wiberg

Bra jobbat av dig. :)

Du är duktig på att handla nyttig mat.

Jag är mycket sämre på det, köper mest skräpmat när jag handlar. :P

Tittar också på Lotta, jag gillade Mats Liljenbergs låt om Göteborg. ;)



När ska vi fota igen då?

Jag har några idéer, men vet inte om du vågar. ;)



Snygga bilder i ditt förra inlägg.

Du är grymt vacker. :)

2011-06-27 @ 21:21:05
URL: http://fotojannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0