Goder morgon vänner!

Uppe med tuppen för att bege sig till tvättstugan, suck! Men va tvungen att tvätta inför helgen då det vankas midsommarfirande i Smögen :) Ber till en gud att febern går ner och att halsen blir bättre, annars är det verkligen inget att hänga i julgranen, eller ska vi säga midsommarstången... haha lågt skämt. :P

Ska väl försöka städa lite här hemma också, förstår inte att jag säkert städar 5 ggr i veckan?! Vad är det som händer när det ser ut som skit jämt?
Nu är det två minuter tills jag kan starta dammsugaren vill ju som inte väcka grannarna och göra dem 9rriterade allt för tidigt på morgonen.

Sen ska jag ta mig en dusch, fixa mig och sen är det nästan dags att åka ner på stan där min spännande dag ska börja! KUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0