Bloggtorka

Har varken haft tid eller ork att uppdatera något, men ska väl försöka lite nu.. :)
Sommaren är verkligen här och det är ju helt underbart, njuter av varje sekund.. men vet tyvärr att den kommer att gå alldeles alldeles för snabbt :( Det som är skoj och trevligt är alla dessa uteserveringar som finns längs avenyn, något som absolut inte finns i Östersund. Enda gången Ösd lever upp är ju under yran, här är det som yran o stråket hela sommaren vilket är obeskrivligt!! Vi har redan flitigt besökt många av dem, favoriten är väl hard rock cafe, men efter lite små incidenter med en servitör så vette tusan om vi går tillbaka.

Förutom alla festligheter den senaste veckan så har jag fått massa positiva besked, kan dock inte avslöja något ännu men det kommer innan denna vecka är slut. Jag är så himla glad att det är svårt att beskriva!!!
Äntligen kan det bli lite som förut!

Annars mår jag fördjvla bra, jag njuter av livet till fullo!!!!


Ikväll blev det sol - glass - fotboll

Bilder ifrån veckan som gåttt..

Kääääärleeeeeeeeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0