8 till priset av 420

Fick hem ett paket som jag besällde ifrån HM idag. Denna rean som är nu är ju otrolig.. !! Jag hörde någonstans att jag inte skulle köpa mer kläder, men varje gång jag tittar i garderoben så är det ju tomt! Finns absolut ingenting att ha på sig. Så jag tänker mer att det är presenter till mig själv :D

Så nu fick jag hem två sommriga klänningar, två linnen, en jeans skjorta, ett par leggings, en tunika och ett fint armband för 420 kr, som hittat!!

En annan sak som jag stör mig på är att dagarna går alldeles för snabbt, jag hinner inte göra någonting alls :(
Måste försöka kliva upp tidigare på morgonen, ut på en promenad för att sedan sitta och njuta av en god frukost innan det är dags för jobb. Det är precis vad jag ska försöka göra imorgonbitti. En bra start på dagen kan ju inte bli annat än en underbar dag, eller hur?


Nu väntar duschen och efter det en god natts sömn.

Puss o Kram!!


Kommentarer
Postat av: Janne Wiberg

Vill se bilder på kläderna. ;)



Rea är alltid roligt. :)

2011-06-28 @ 06:32:10
URL: http://fotojannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0