Plankan

Jag är en liten gladare männsika idag, jag har haft en bra helg (om man bortser ifrån söndagen som var en ren bakisdag), men med rätt sällskap så blev den ändå den bästa bakisdagen någonsin!

Jag har fått börja arbeta igen vilket känns otroligt bra, ska börja med att jobba nätter nu vilket jag känner en viss gruvsamhet till. Men det kommer säkert att gå bra. Natten inatt gick väl inte som vi tänkt oss men tur att det ordnade upp sig tillslut.

Jag måste verkligen rycka upp mig nu, känner jag. Detta med jobbet under denna månad har tagit knäcken på mig, verkligen! Dåligt väder, inget jobb, grått och trist, ja ni hör ju själva hur det låter!!

Jag behöver någon som sparkar mig i baken och säger åt mig att rycka upp mig och sluta leva som om jag går på plankan till ett sjörövarskepp och tror att livet ska ta slut inom 5 sekunder!

Jag vill ha tillbaka mitt positiva tänkande, min positiva inställning och en lugn och skön vardag utan problem.
Det önskar jag mig!

Nu ska jag klä på mig, se efter när Maria slutar och ta en sväng på stan. Se lite folk och äta en bulle..

Haha jag fick igång SPOTIFY efter 1,5 månad. Nu kändes det genast lite bättre.. :)





Kommentarer
Postat av: Jennifer P

Hej! Tänkte faktiskt inte på att man kan använda aloe vera, ska nog testa det :) Har föresten börjat dricka aloe vera nu, vi hade en dunk hemma, så jag tänkte att jag skulle prova nån månad. Du kan maila mig på: [email protected]



Kram!

2011-02-02 @ 19:14:53
URL: http://jenniferpettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0