Mitt i natten

Sådär, då jobbar man och "sliter" inatt. Sitter på sjukhuset, och lillan sover så gott vilket är skönt för hennes skull. Jag tittar på Tv och surfar på nätet och känner mig pigg. Konstigt vore väl annars om jag inte vore det då det enda jag gjort i fyra veckors tid är att sova på dagarna och vara vaken på natten. Suck, måste verkligen ta tag i detta och vända tillbaka dygnet. Men samtidigt är det bra också nu när jag bara ska arbeta på natten. Svårt..

Blev ett träningspass tidigare idag på SATS med Maria, så skönt att få komma dit och svettas riktigt mycket. Känna hur pulsen går upp och hur jag blir starkare för varje gång. Underbart! Vill vara i samma form som i sommras, och jag ska ta mig dit, det ska jag!

Några kilo ner på vågen, mer muskler och så nöjd jag kommer att bli sen :)

Så imorgon när jag kommer hem blir det sömn i några timmar, sen iväg på gymmet igen.

Nu ska jag fortsätta att titta på filmen på fyran, Blind Trust, den är sådär måste jag säga. Men den håller mig pigg och det är bra.

Hoppas ni sover gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0