Run forest, run..

Sprang ner till spårvagnen ifrån jobbet, på 5 minuter hann jag kanske springa 500 m och jag höll förevigt på att coolavippa! Kylan som trängde sig ner i mina lungor gjorde ont, det spännde till i bröstet, det var otäckt!
Jag hinner precis fram i tid, haha sätter mig på spårvagnen och måste pusta ut i säkert fem minuter innan jag kan ringa en vän.. Kroppen är i kasst skick, herrejösses!

Väl hemma 45 minuter senare var jag tvungen att koka ägg, jag älskar ägg :D Maria hoppade upp och gjorde mig sällskap i några minuter och på dom minuterna hann hon käka en stor tallrik med tomtegröt.. haha! Efter det försvann hon in i sitt sovrum och det var skymten av henne idag :P

Tog nyss en lång skön dusch, smorde in mig med min favorit lotion och har krupit ner i sängen.
Imorgon ska jag sova ut, för att vara pigg och allert!

Sov gott vänner som ovänner..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0