Ut med extenstions - Så skönt!


Packat och klart, nästan! Storstaden väntar :D
Vad har jag gjort alla dessa timmar? Jo, klippt av mig håret. tagit ut alla extensions och vilken befrielse! Men jag måste säga att alla som åker till Thailand måste göra hårförlägningen där, helt otroligt vilken kvalite det var på håret. Har haft mina i 3 månader nu och håret känns fortfarande som nytt. Så jag har behållit det och väntar på att någon kan sätta in dem igen. :)

Mitt nya, lite kortare hår. Fast ändå långt :P

Att en sån liten förändring kan göra att man känner sig så mycket fräschare.

Nu ska jag försöka hålla mig vaken i en timma till, kl:04.30 kommer taxin och hämtar mig för att ta mig ner till Centralstationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0