SJ

Fick nyss ett mail om att min tågresa var inställd, dock är det tre veckor tills jag ska göra denna resa men ändå. Ringde upp och får såklart sitta i telefonkö i 35 minuter. Men till min stora förvåning så gick allt väldigt smidigt till. Fick en ny resa inbokad och allt löste sig på mindre än en minut. Men fick panik innan för det är helgen som vi ska till Hasseludden och bara må gott o ladda batterierna. Ville ju för all del inte missa det.

Nu har jag bara 1h o 20 min kvar av mitt arbetspass. Hjärnan känns skaplig o jag tror febern har lagt sig lite..
Ikväll ska jag o Maria ha film mys och äta någon god middag..

Jag vill se en romantisk film med massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0