Måndag eller Tisdag?

Har suttit hela dagen och verkligen längtat till Body Pump passet. Väl framme på gymmet så drar hon mitt kort och jag frågar om jag inte ska få en lapp till pumpen. Hon tittar och ler, säger att den började för 30 minuter sedan. Jaha, men jag har kollat flera ggr idag och det stod 19.30. Hon kollar återigen och säger 18.30.

 

Nåväl, tränade på som fan på egen hand. Efter träningen ringer jag mamma och frågar om de kommit fram välbehållna till Umeå. - Men Malin säger hon, det är måndag idag. Ja, och där har vi förklaringen varför det inte blev någon pump ikväll!

Ja, och såhär ser mitt köksbord ut nufötiden. massa saker att läsa och lära :)

Men det är roligt, men samtidigt svårt när Marias mun går i 140. aldrig tyst förutom när hon sover, men vissa nätter pratar hon i sömn så ja, det kanske är tyst 16 av 24h på ett dygn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0