Kompisar

Det går bra nu, förutom att jag inte tagit mig utanför dörren idag så är det ändå en bra dag!
Massa gjort med Forever Living, massa massa saker gjorda. Jag känner mig enaning kreaktiv. Möten som håller på att bokas och jag känner att snart lossnar det på riktigt :D

Sen har jag äntligen tagit mig i kragen o bokat in ett Body Pump pass på SATS kl 19.30. Jag känner redan hur träningsvärken mördar mina muskler och min kropp imorgon, jag vet hur det kommer att se ut när jag ska försöka ta mig upp ur sängen, eller sätta mig på toaletten. Hej Maliin 80 år!

En annan rolig sak är att: Den 19 Mars åker vi till storstaden för att lyssna, se, dansa, vara gaaalna till ingen mindre än :

Bra idé av brudarna att dra ihop gänget för att ha en helgalen kväll tillsammans.

Det var ju verkligen inte igår :D

 

+

KAN ju inte annat än bli en stoooor succé


Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Kommer bli gryyyymt!!

2011-02-07 @ 23:41:26
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0