Drömmarnas värld

Hemma efter nattens arbete, himlar vad bra det går att jobba nätter nu. Jag blir inte ens trött! Annars brukar många människor få frossa och känna av denna trötthet vid tre, fyra snåret. Men inte jag, jag är pigg som aldrig förr. Skulle kunna vara vaken nu hela dagen känns det som, men Maria sover och jag orkar inte sitta framför datorn mer just nu. Så det finns nog inte så mycket annat att göra än att blunda och drömma. Önska att det var fredag! Men bara två ynka dagar kvar.. <3

Pokerspelandet inatt gick hyffsat, lite plus. Men inte alls lika mycket som det borde ha vart. Jäkla river, som alltid alltid förstör. Finns det ett enda kort som kan förstöra så ska ni se på fanken att det dyker upp på det sista kortet. Finns nästan ingenting som gör mig så arg!! Rigg även kallat!

Hoppas ni får en lugn och skön morgon. Nu blir det natti natt för mig.

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0