Body Pump

Maria väckte mig klockan 13.00 idag, å vilket fnitterhumör hon var på, eller vi båda blev det tillslut! Hon skulle minsann på Body Pump ända tills jag skulle boka passet. Då ville hon inte, men tillslut ändrade hon sig och vi begav oss i väg på SATS.

En sak till är att Maria hittade mitt papper så jag kunde åka och hämta ut min GRATIS väska ifrån SATS. Jag blev så himla glad :)

Okej, Pumpen var ett rent helvete! Det är verkligen skillnad på träning och träning. Går jag i gymmet så tar man det rätt lugnt, vilar en liten stund när jag är trött och kör sedan vidare. Men nu är det fullt ös medvetslös i 55 min och imorgon kommer jag inte att kunna resa mig ur sängen, på riktigt!

Trött Maria..

Trött, slut men verkligen på toppenhumör! Träning är verkligen medicin för själen och huvudet :)


Därefter iväg på Ica och inhandla lite middagsmat. Jag gav mig på köttfärsen och det slutade i biffar. Är riktigt nöjd och någongång kanske jag kan bli riktigt duktig på att laga mat ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Menåh, det finns ju inget bättre än body pump.. nu är jag avundsjuk :) kram

2011-02-10 @ 10:19:26
Postat av: Malin Blom

Jag håller med dig, när jag tränat ett klart kommer jag också tycka det. Men idag är det inte alls roligt att försöka kliva upp ifrån soffan, sängen.. vad som. Ont gör det! haha! Kram

2011-02-11 @ 03:37:55
Postat av: Malin Blom

tränat ett tag

2011-02-11 @ 03:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0