Är Du vår nya kollega?

Som en del av er vet har jag börjat arbeta med ett företag som heter Forever Living.
Forever Living är idag ett av världens mest snabbväxande och framgångsrika företag inom direkthandel.

Efterfrågan kring våra produkter ökar hela tiden, därför behöver vi nya entusiastiska, glada och utåtriktade medarbetare.

Vår affärside är team marketing, där vi tillhandahåller ekologiskt odlade Aloe Vera Produkter.
Du börjar med att rekomendera produkterna och sedan kan du välja att fortsätta som team ledare och bygga upp en liten eller en stor organisation. Här finns inga gränser, Du bestämmer själv!

Kom ihåg att det finns inga krav, Du arbetar i ditt eget tempo och gör det som passar dig bäst. 

Du har allt att VINNA!

  • Ingen startkostnad eller andra avgifter
  • God extra inkomst
  • Heltids arbete för dig som vill satsa på det
  • Mer fritid på sikt
  • Riskfritt i ett teamsamarbete
  • Du bestämmer själv när, var och hur Du vill arbeta
  • Du får en större livs - och arbetsglädje när du själv bestämmer över din tid
  • Gratis utbildningar
  • Gratis websida med webshop
  • Möjligheter till en bättre pension
  • Säkra dina barns framtid


Varför väljer jag att jobba med Forever Living?

Jag får ett roligt arbete där jag utvecklas som person
Jag stöter ständigt på utmaningar, när jag löst dem stärker jag mitt självförtroende
Jag väljer mina egna medarbetare
Jag bestämmer över min egen tid
Jag är min egen chef!

Sist men inte minst, det är en God extra inkomst!
Som på sikt inte bara är min extra inkomst utan mitt enda arbete och min enda inkomst!


GÖR DITT VAL :D

Vid frågor och funderingar tveka absolut inte att kontakta mig så ska jag berätta mer.

Mail: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Åsa Östergren

Vad kul dina inlägg är. kommer definitivt läsa på din blogg igen! =P Hoppas du har en kul vardag (:

2011-02-23 @ 14:07:13
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Malin

Tack vad roligt att du tycker det Åsa.

Du är inte min nya kollega då? :)

2011-02-24 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0