11.42

Herregud att jag alltid ska stressa hela hela tiden. Jag har absolut tappat bort min tidsuppfattning vad det gäller, allt!
Imorse när jag slutade jobbet så sa jag till mig själv att jag inte skulle gå och lägga mig, eftersom att risken var stor att jag skulle försova mig. Vad händer? Jag somnar, vaknar 9.45 men tar det lugnt för jag tänker att jag har över två timmar tills tåget går. När klockan är 11.15 så tänker jag att det är bäst att kolla biljetten en sista gång. Jaha, då går tåget helt plötsligt 11.42! Det måste ha ändrats sedan jag tittade sist, helt klart.

Så det blev paniken för att ta sig ner itll centralen! Herregud. Men nu sitter jag på tåget påväg till Stockholm.

Kanske dags att sova ett par timmar så jag inte är helt osocial ikväll.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0