Ro i själen

Känns verkligen att jag är hemma. Jag blir alldeles lugn och det känns konstigt eftersom jag inte kan stressa till något.. Har inga tider att passa, inget speciellt att göra. Kom på mig själv med att ligga ner i soffan och titta på tv i flera timmar nu på förmiddagen, när händer det liksom?

Tog sedan tag i mig själv, klädde på mig och gick ut för att hjälpa mamma och kratta. Men herregud vilket slavgöra, har och kommer ha ont i händerna och axlarna imorgon. Mamma däremot har ont i höfterna för att hon tydligen vickar på rumpan när hon krattar.. Haha!

Gick sedan in för att göra min första jansson, kommer bli en succe såklart ;)

Den borde faktiskt vara klar precis just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0