Peter Siepen - med sin vita hatt

Fick ett mail av gruppen Östersund om att Peter Siepen skulle komma dit helgen som var. Eftersom han är känd för att ha olika hattar/mössor/kepsar vid varje tillställning så skulle vi denna gång gissa vilken utstyrsel han skulle ha på o´learys i Östersund denna afton. Jag drog en vild gissning och sa att han skulle ha på sig en vit hatt.

Nu så gick jag in för att se vem som hade det rätta svaret;

Malin Blom Han kommer att ha en vit hatt

Några dagar senare...

Martin Malmliden Overkligt bra gissat av Malin Blom. Du har ett presentkort att hämta ut här hos oss i restaurangbaren fr.o.m kl 17.00 idag måndag. Grattis!


Jag blir ju rätt glad för nu kan jag bjuda en vän på middag på o´learys i Östersund när jag kommer hem! Härligt..
Ja, alltså det hade jag ju kunnat göra ändå men det blir extra roligt när man vunnit något :)

Tack Peter Siepen, dig kan man alltid lita på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0