Mys kväll med Johan

Dagen i Östersund började bra, lite kass mellanlandning men med ett super avslut!
Träffade Michaela en sväng, tog och köpte oss en sallad för att sedan sätta oss i solen och njuta en stund. Älskar att fler o fler matbutiker har börjat fixa så man får mixa ihop sin egen sallad! Ingen som frågar hur mkt man vill ha av varje sort utan du bestämmer helt själv! Gott!!

Sallad, skinka, kräftstjärtar, räkor, gurka, tomat, röd lök, feta ost, gröna oliver, annanas skiva

SUPER DUPER MALIN SALLAD + Vinigrett dressing. Mums!

Därefter åkte jag och hämtade däck som har legat och skräpat hos någon som jag inte ens känner alldeles förlänge. Så det var skönt att få det ur världen faktiskt.

Va väl sen meningen att jag skulle umgås med någon men det blev inte av. Som tur var kom Johan till min undsättning och vi fick en riktigt trevlig kväll. Med en början på pause där vi satt i nån timma tills haket stängde. Johan ville såklart visa upp sin nya bil så det blev en tur med den ut på frösön, och rödön. Var en fantastiskt vacker kväll så vi var tvungna att fotografera lite.. Himlar vad fina färger det kan bli ibland..

Va så himla mysigt när någon hade tänt upp en liten brasa där på stranden..

Efter Rödön begav vi oss vidare upp mot Frösöberget och utsikten där. Tänkas att jag bodde i Östersund i 3,5 år men har aldrig sett denna utsikt.. Stört!

Synd att min kamera är så dålig, för det var otroligt vackert att titta ut över stan.

 

Så tack vännen för en trevlig och mysig kväll!

Nu är jag åter hemma i Hoting och vill inte lägga mig och sova eftersom det är min sista natt.

Sitter i köket och det enda som hörs är klockan som tickar, alla andra ligger och sover.. Tänkte väl smyga mig upp till mitt gammla flickrum snart för att lägga mig och kolla på de små liven, kissemissarna.
Därefter titta på Big Brother som jag lär somna till :P

Natti natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0