Mitt nya yrke -

Min första dag på restaurangen Matsmak, som servitris gick enligt min mening; lysande! Jag som drömt diverse drömmar nu i snart en veckas tid om hur jag tappar tallrikar, spiller mat över gästerna, stammar osv osv..
Jag tappade ett glas inne i disken, sen så rååkade jag tappa två glas ute i restaurangen men det var dörrens fel som bara smällde upp på mig. Jag skämdes en stund, men tänkte sedan: vad ska jag göra åt saken?

Sedan gick det faktiskt rätt bra.. :) Chefen sa iallfall det och skulle ringa mig om fler tider senare! Bra jobbat till mig..

Nu har jag ONT i fötterna och vaderna efter detta spring i tre timmar, intensiva pass då det är rusch konstant..
Men jag gillart och hoppas på att jag får fler tider snart!

Glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0