Klubba mig - Tack!

Är så jäkla trött, snälla gör mig pigg. Hade gett vad som helst för en lugn fredagskväll här hemma idag/kväll.
Men det är jobb som väntar hela helgen. Har tagit på mig extra och det är väl iofs bra med tanke på att jag ska åka hem över påsk.. Blir ju en hel del lediga dagar där. Men jag längtar som en TOK!!! Efter mina nära o kära <3
Nedräkningen har verkligen börjat, det är nu 10 dagar kvar tills jag kommer hem till Östersund!
Säga vad man vill, men hemlängtan har jag allt!

Nu ska jag ta mig en kort promenad för att posta lite brev, sen ska jag hem och sova igen för att orka med natten som kommer. kill me..

MEEEEN, tankarna på Thailand får mig genast på bättre humör och jag kommer på varför jag arbetar som en TOK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0