Förkyld - inte OKEJ

Vaknar med att jag är täppt i näsan och har ont i öronen. Eller framförallt ena sidan, varför ska jag bli förkyld nu på min semester?? Det är absolut inte okej någonstans!!!! Jag blir arg. Någon med något bra tips hur jag kan slippa denna snabbt? Jag har ju massa inplanerat som jag ska göra de närmaste dagarna och vill vara pigg och glad.
Inte ont eller inte kan andas.. Suck!

Nåväl, ska kanske blunda nån timme till o hoppas att det känns bättre..
Något som är bra är att marika har bjudit på sin special frukost som jag älskar.. Vanlijyoghurt med linfrön, branflakes, kanel. Äggmacka, tunnbrödmacka och te.. MUMS!!! Magen är iallfalll glad!

NU vila, sen ska jag göra mig iordning för dagen.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0