En ny liten tös

Nu är det dags att sluta sina ögon och bege sig in i drömmarnas värld.
Just, min jansson blev enligt mig perfekt! :D Mästerkock?
Pappa klagade lite som vanligt.. haha!
Mest på skämt hoppas jag.. :P

Somnade i soffan efter maten, helt slut jag blir av att vara hemma. Jag kopplar av helt och det är så himla skönt!



STORT grattis till Martina och Jonas, de har fått en liten dotter idag!
Min äldsta vän har nu två små underbaringar.. <3 Det är helt fantastiskt..
Minns när vi var små och lekte alltid mamma, pappa barn. Hon trodde minsann aldrig att hon skulle bli mamma men det visste vi alla att hon skulle bli. Jag kan nog säga er att det är en av världens bästa också :)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0