7 dagar

Bloggtorka.. Ledig dag idag, iallfall till kl 23.00 ikväll. Skönt! Jag har pysslat lite nu på morgonen med att städa upp i denna missär, det är saker överallt och damm överallt! Jag ska köpa nya möbler för det är ingen hit att ha svarta. Tv ovh tvbänken är alltid dammiga, dammar och två dagar senare ser det bedrövligt ut igen. Städhjälp kanske hade vart nått?!

Solen har visat sig de senaste dagarna vilken är fantastiskt, spritter i kroppen och det är underbart.
Jag och Maria firade in i lördags på riktigt! Vilka kontraster det är här i Sverige, hemma sitter de o pimplar på sjön och här i göteborg så sitter alla på uteserveringar i linnen, dricker rosé och njuter av våren.

Nu ska jag städa vidare och lyssna på lite musik! :D

Om 7 dagar åker jag hem, som jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: jennie

ha du 7 så har jag åtta :)

2011-04-11 @ 20:44:43
Postat av: Malin

Härligt! Hoppas vi ses i påsk.. :) O jäklar vad jag skrattar när jag läser din blogg.. dina uttryck är guld värda!! Haha..

2011-04-12 @ 09:46:34
Postat av: jennie

ja de hoppas ja med :) ja hänger ju hemma så bara å höra av dig :)

hehe bra jag roar nån ;)

2011-04-12 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0