7 års olycka..

VARFÖR HÄNDER ALLTING MIG?

Det måste ligga en förbannelse över den här jävla lägenheten. Allt jag tar i går sönder.. Detta hände nu när jag hade duschat, skulle dra ena spegeln åt sidan och då faller den ner. Jag vet ju att boven är Maria, för hon hade troligtvis inte satt tillbaka den riktigt.. MEN varför ska jag vara den person som måste ta i den så att den går sönder?? Glas överallt, jag bara suckar och går ut därifrån.. jag tar reda på skiten imorgon!!!

Sedan vi flyttade in här så har jag tagit söder 8 vitrinskåpsglas skivor, en TV, lite små prylar, och nu denna spegel.. Vad är problemet? Jag har aldrig på senare år tagit sönder så mycket saker som jag gjort under dessa fem månader. FAAAAN. Allt blir ju så fruktansvärt dyrt.. :(

Ledsen tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0