6 dagar

Vilken helvetes natt, inser att slmnen är a och o när jag ska jobba dessa nattskift. Jag höll på att somna ett flertal gånger, man nickar till och blir för en stund hur pigg som helst. Känner paniken innombords när jag absolut INTE får somna. Jag räknar ner minuterna tills klockan ska slå 07.00, min kollega kommer inte.. Väntar till 7.15, klockan blir 7.30 och jag känner hur irriterad jag blir. Klockan 08.00 har fortfarande ingen kommit och jag får tillslut väcka mamman, inte kul! Mina ögon går nu i kors och jag är förbannat trött. Men hungrig så jag ska ta och äta lite frukost..
Vaniljyoghurt med banan och krossade linfrön, mums!

Spöregnar ute idag med vilket inte är speciellt trevligt.. Dygnsur nu när jag kom hem..

Nåväl, ska lägga mig i två timmar innan det är dags för att besöka tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0