3 dagar



Idag har det kommit en till liten prins till världen, stort grattis till Ida och Fredrik!
Och grattis till Rebecca och Andre som har fått en liten flicka!


Har verkligen blivit värsta babyboomen i min vänkrets, inte för att alla känner alla men många utav dem gör det och det är roligt! Jag får lite paniiik, måste jag också skaffa en liten en snart? :) Men jag glömmer lätt att det behövs en karl till det.. haha! Nåväl, altt har sin tid!

Jag ligger smått däckad framför tvn, börjar bli förkyld igen vilket inte är okej. Jag orkar verkligen inte med en till sjukperiod och framförallt inte när det bara är tre dagar tills jag åker hem till norrland och Östersund!
Längtar så mycket att det är svårt att beskriva!!

Nu ska jag sätta mig på balkongen och sola lite.. myss <3

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0