Vilken dag, fick sova ut till halv elva vi...

Vilken dag, fick sova ut till halv elva vilket vr otroligt skönt. Maria kom hit vid halv ett. Mitt fönstershoppande slutade med att jag kom hem med en ny plysch dress, love it! Strumpor, leggings vilket var väldigt välbehövligt. Sen införskaffades ögonbrynsfärg, så sen blir det till att färga ögonbrynen:) en trevlig lunch på törners med Michaela, Carro, Maria, snigel o Micke hann jag också med. Avvek senare för att mitt ryck öga håller på att ta kol på mig. Så det blev nån timmas sömn. Har nu ätit en god middag(not), varför är nyttig mat mindre god? Nu idol :) roligt att det börjat igen! Så en ensam myskväll, så välbehövligt att det är svårt att beskriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0