Två ynka timmar kvar till jag går på tv...

Två ynka timmar kvar till jag går på två dagars ledighet. Aldrig förr har jag längtat så mycket. Den kommande veckan blir händelserik om nått! Ååå kan knappt tro att det är sant :) gårdagen spenderades ju på arbetet, därefter åkte jag hem och umgicks med mina sambos,plus Michaela, Linnea och David, mycket trevligt. Blev ingen dans då jag var alldeles för trött. Dock en snabb sväng på Olles för att få träffa lite vänner o bekanta:) Maria hämtade vi upp på vägen, trevligt hade vi iallafall! Ikväll vankas det middagsbjudning på södragrön, killarna kockar o jag betalar, snygg deal :) ser fram emot vad de har kokat ihop.. Resultatet kommer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0