Promenad

Okej, nu har jag legat i sängen nog länge och måste verkligen ta mig i kragen. Kliva upp och ta en promenad, men det är ju sååå skönt att ligga i sängen och bara vara. Ta det lugnt och inte ha så speciellt ont. Dags att klä på sig och få i sig lite friskluft iallafall!

11 September idag, vilket för tankarna bakåt några år, de hemska dagarna i USA o det tragiska som hände där.
Det är konsitgt hur sakeroting sätter sig i minnet. Minns att jag gick i sjuan och skulle ha SO lektion och vår lärare berättade vad som hänt. Ingen förstod något men vi fick iallafall göra världens uppsats om detta..

Nä, nu ska jag klä på mig o gå på gamla teatern till Maria.


FOTOGRAF: Henrik Spansk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0