Ensam

Jag är helt ensam, när hände det sist? Man omringas och umgås med människor exakt hela tiden, jag undrar när jag får stanna upp och tänka till. Känna lugn o ro? Det kommer nog aldrig hända. Men nu är Haake på jobbet och Micke är hos snigel. Jag är hemma med katten, äter frukost och lyssnar på musik. Skönt!

Senare idag kommer Maria förbi och vi ska ha en heldag på stan, eller iallafall några timmar. Fönstershoppa blir det väl för min del. Måste spara slantarna till mina kommande resor. En börjar ju redan imorgon, Stockholm here we come..! Ååå längtar så det finns inte ord!

Blir ju ett stopp i Uppsala hos galningarna Fia och Karin, ska bli trevligt att se hur dom har det! Kolla in deras blogg, den är ärlig och härlig och direkt ifrån hjärtat.

Nu ska jag bädda sängen, fixa mig, ta på mig höstkläder och bege mig ut på stan! Härligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0