Vilken kväll

Hem till Östersund igår och här väntade Maria. Vi drack lite rödvin och hade mysigt.. Sen tog vi taxi ner till SOLO, vilket visade sig vara ett härligt ställe. För att inte tala om drinkarna, underbart goda! Men tabascon som jag fick i slutet brännde sönder mina läppar :P Var egentligen menat att det skulle bli efterfest, men tillslut skippade vi den, tog en korv på statiol sen åkte jag o min älskling hem.. Somnade med kläderna på.. What a night!

Dagen idag har spenderats i sängen, BAKIS! tvingade mig på stan för att fixa reseförsäkring, åkte sedan till Fredrik o laddade ner massa bra musik till att ha på flyget! Gud bevare mig väl, jag åker till thailand imorgon!!!

Jag har inte packat än, och jag kommer inte packa förens tidigt imorgonbitti..

Gaaaah, jag måste sätta igång o göra nått...

Kommentarer
Postat av: Amanda

kikar in för o önska dig en riktigt trevlig resa malin :) kramar

2010-10-05 @ 00:46:11
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0