VAGHALS


Regnet det bara oser ner har och ja, vi borjar bli ganska less. Solen forsvinner och darmed min bruna farg ocksa. :( I forrgar sa blev det en liten forfest hemma hos oss, jag Michaela och ett spel. Herregud, vad underhallande det kan vara att sitta pa tumanhand. Blev en hel del roliga filmer, pa Michaela! Hon kan verkligen bjuda pa sig sjalv! :) Men vissa SMS kanske hamnade hos fel personer.. Inte bra!

Var alldeles egna bucketlady. Uppenbarligen ar det inte bara Ostersund som ar forlitet. Aven har borjar manniskor att kanna igen oss. Jag som trodde vi hade semester :P Men vi kankse ocksa har oss sjalva att skylla :P

Jag verkligen alskar The ark bar. God mat, valdigt god! Manniskorna ar galna och man ser verkligen hur det lyser i allas ogon for att de har sa roligt! Vi gar inprincip hit varje kvall for att ata middag.

Saklart mar vi som vi fortjanar dagarna efter en bucket. Nar jag kommer hem blir det allt alkoholforbud. Kroppen tar stryk.. Verkligen!

Ikvall blir det ingen utgang for vi ska pa bio. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0