Glass i stora lass

Sitter har aterigen, efter att ha proppat i mig middag bestaende av gron curry, rakor och gronsaker och ris. Sa himla gott, jag verkligen alskar maten har, speciellt den thailandska saklart! :) Slank ner en o annan drink ocksa, men de ar ju absolut inget att hurra for tyvarr :S

Efterratten bestod av glass, herrejosses vilken glass. Tog en banana split och kan inte annat an saga att den ocksa var helt fantastiskt!

Jag kommer att behova ta morgonpromenader from. imorgon. Annars kommer detta sluta i ren fett katastrof :P
Men det ar ju trots allt SEMESTER :)

Nu ska jag ga hem och packa ihop mina saker for att sedan ringa ett samtal. Sen vantar en god natts somn, lite lasning av Carolina Gynnings bok, EGO Women, underbart bra. Vilken kvinna, jag gillar henne!

Imorgon star jag och Michaela utanfor strandhotellet for att inta var underbara frukost buffe, darefter gar baten till Phi Phi :D

Kommentarer
Postat av: emilinda

njut av phiphi, det är galet där, galet bra och galna fester med galet folk! ;) hoppas ni har det kanon! puss

2010-10-10 @ 22:53:52
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0