What a night!

Åå jag älskar mitt liv, jag älskar att jag tog beslutet att flytta ner hit. Nu har jag vart här i precis en vecka och det känns som om jag svävar på moln.

Sov hela dagen igår, kl 22 så var Maria så sur för att jag var så osocial så jag steg upp, fixade iordning mig sen bar det iväg ner på stan. Återigen besökte vi push, vilken lyckad kväll! Det går inte att beskriva skillnaden på utelivet, ösd - gbg, natt - dagt. Kvällen slutade kl sex imorse..

Jag börjar jobba kl 15.00. Blir nog en powernap innan desss. Är lite orolig för att inte bussarna och spårvagnarna ska gå så att jag kommer försent. Alternativet är att ta bilen, men när det är mörkt o jäkligt så är det svårt att hitta hem.


Kärlek vid första ögonkastet, herregud.. vem är du?

Fotograf Tommy Jonasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0