Tillbaka till Thai - TACK

Michaela och jag har fortfarande inte fått fram våra bilder ännu då korten har låst sig av någon andledning. Men här kommer några få bilder. Den här ovan är tagen första dagen på stranden, vita o bleka. Kan tro att jag är en ryss.. :P


Detta är ifrån en utflykt då vi utforskade fyra öar, vi snorklade osv. Undervattenskort kommer senare :)

Förberedelser inför dr. fish. Små små fiskar som käkar upp död hud ifrån fötter o smalben. En upplevelse, och tusan så det kittlades.. Jag som är huuur kittlig som helst..

Fredrik, eller Fledlik, kalla honom vad ni vill ;)


Fötterna mådde hur bra som helst efteråt, skulle dock behöva besöka fisk igen, lite underbensmassage, lite ompyssling, tack!

Jag, o Grabbarna grus gick ju vilse i flera timmar för att försöka hitta åt the view point. Here it is. Fantastisk utsikt, och helt underbart. Det blåste som tusan och jag var liiite rädd att någon skulle trilla ner. Såklart ska ju grabbarna ställa sig så långt ut på den hala stenen som möjligt o utmana ödet. Jag höll mig minsann en bra bit därifrån.


Nu när jag ligger här hemma så kommer jag på hur fantastiskt jag har haft det. När man är mitt upp i en resa så är det svårt att riktigt stanna upp och verkligen inse hur underbart det är. När man kommer hem, ser bilder, kommer på allt som man upplevt, det är då, som jag verkligen inser vilken fantastikt resa det var. Den kommer att göras om väldigt väldigt snart!



Dagen då? Klev upp vid tio, Maria ligger o sussar, Jag har ätit min gröt och ska väl snart stiga upp uur sängen.. Göra mig iordning för att gå ner till redbergsplatsen för att inhandla lite mat, vin och andra nödvändiga saker inför ikväll. Jag o M ska ju utforska Gbgs uteliv ikväll. Kommer bli hur trevligt o kul som helst..












Kommentarer
Postat av: Emilinda

Hoppas ni inte fått samma problem som jag fick med mina bilder efter Thailands resan.. Jag fick med mig nätt thaivirus hem så bilderna blev sjuka.. Fick fram dom tillslut men det kostade multum:/ och om view point, jag och anna letade och letade när vi va på phiphi också men vi hade inte tålamodet till fortsätta tills vi hittade de så vi gav upp:p puss

2010-11-12 @ 14:37:56
URL: http://emilindawallin.blogg.se/
Postat av: Malin

Aj då, hoppas jag verkligen inte att vi fårr virus.. haha ja vi gick säkert i tre h.. finns ju tusan inga skyltar allt.. vi gick upp i skogen långt efter nån smal stig.. haha,.. Tack för att du tar hand om grisen. Du är en ängel! Pussssss

2010-11-12 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0